topbella

Thursday, March 4, 2010

if i could go back to my very first day :)

salam..
today nk luahkan sumting in diz blog...
tadi baru je borak2 ngn azfa bout zaman matrix
rndu sngt kat kawan2..especially my rumate(sya,syiro,mira), n of coz dak2 tuto h2t6(janah,ika,yati)...kawan2 kat matrix sngt2 la best sbb sumanya 1 kpala n sumanya sebaya n kitorang blaja bnda yg sama...humm...nyesalnya la x blaja leklok kat matrix..if x,,leh blaja ngn ika,or janah or ngn yati skrg...tapi xpe la..maybe ada hkmahnya blaja kat utem ni..jumpa lak kawan2 lain..hehe..rasa nya kalo boleh patah balik kat zaman dulu2,,aku akn pilih zaman aku f4..n aku xkn mau melibatkan diri lam kapel2 ni..but da terlibat since i was in f5(gatai na)..huhu..but seyes je..bukan main2 but xda jodoh kot..
masuk matriz..jumpa macam2 org..but thanks to Allah coz erin n anis still with me since dari skola lagy..then tringt lak g umah tokwan anis kat sg petani..jalan2 kat penang..so sweet memory to remember...masuk utem tanpa disangka2 amik lak electronic engineeering..huhu..tuhan je taw betapa susahnya aku nk belaja apa yg aku x mint....trus rasa nyesal xblaja kat matrix dulu:(..kalo x msti pat amik foodtech...but i believe that must be something behind what had happened(ayt english beterabur)haha
Since aku dilahirkn agknya..aku ni mmg jnis yg xpndi wat keputusan...orang desak cket je ikut..saloo pk kan apa org rasa,,tapi xpk apa yg sndiri rasa....kalo boleh aku nk ubah bnda 2,,tapi still xleh...aku rasa hidup aku sngt kesian skrg...maybe Allah je yg taw betapa sedehnya dalam hati ni..Walaupun aku gelak tiap2 ari,,tapi hati aku sngt sedehh.....aku taw aku xlayak nk becinta ngn sapa2..sapa la aku ni..bukan jnis yg lmah lmbut..apatah lagy pandai mnjaga hati n perasaan org...tapi apakandaya..jus go on with what we have..xleh nk pntngkan diri sndiri..org lain pon ada perasaan..kalo boleh mmng nk stop sumanya sbb tanak hati org terluka lagy..tapi nobody will understand this...kawan2,...pray 4 my success di dunia n akhirat..moga2 kita dapat mncapai kjayaan yg kita impikan..luv ya all damn much!!~~xunuo

2 comments:

cotton_candy said...

so...
menyesal la dtg utem?
menyesal la blaja elektronik?
menyesal la kwn ng kitorg?

cotton_candy said...

huhu..
ayat berbaur nada tak puas ati jew
mana ada menyesal kawan ngn korang..haha..
nyesal x blaja tol2 la..hakhak..
shengal~

Post a Comment

 
sweetest life© DiseƱado por: Compartidisimo