topbella

Thursday, March 4, 2010

AWAK.....

awak...buat saya gembira
awak...buat saya ketawa
awak...buat saya sedih
awak...buat saya jatuh cinta dengan awak
awak...buat saya tersiksa sebab cinta awak
awak...buat saya rindukan awak
awak...buat saya sayangkan awak
awak...beri harapan pada saya
awak...awak cakap awak sayang saya
awak...awak serius kan...
awak...tolong jangan buat saya camni lagi
awak...saya sedih sangat
awak...buat saya macam-macam
tapi saya tak pernahkan salahkan awak...
awak...saya hanya mendiamkan diri...
awak...saya terima saja apa yang berlaku...
saya pasrah...
saya reda...
saya serahkan semuanya pada Tuhan...

tapi...sekarang awak...awak..jauh dari saya...
saya sedih sangat...
awak...ingat lagi tak awak pada saya...
awak...awak langsung tak rindukan saya ker...
awak...ego awak sangat tinggi...
awak...pentingkan benda lain dari saya...
tapi saya tak pernah kisah semua tuh...
saya biarkan saja...
tapi saya sakit awak...
saya sakit awak...

tapi demi sayang saya kat awak...
saya sabar dan akan terus bersabar...
dan saya berharap suatu hari nanti...
awak akan sedar...
awak akan sedar yang saya sangat sayangkan awak lebih dari awak sayangkan saya...
dan saya berharap...
saya terus akan berharap...
saya dan awak ada jodoh...
walaupun saya sedar...
saya sedar...
saya bukanlah puteri idaman awak...
saya bukanlah puteri impian awak...
saya bukanlah puteri harapan awak...

tapi awak...
awak...setiap manusia pasti ada kekurangannya...
awak...awak kena terima "not everyone is perfect"
awak...saya reda...
awak...saya akan sabar...
awak...satu hari nanti jika kita tidak bersama...
awak...saya akan sentiasa doakan kebahagiaan awak...
awak...saya akan sentiasa doakan kebahagiaan awak...
awak...saya cuba lupakan awak...

tapi awak...
awak...masa dah berlalu...
dan saya masih tak boleh lupakan awak...

awak...semoga awak bahagia
awak...maafkan saya sekiranya saya terlalu sayangkan awak
awak...halalkan makan minum saya
awak...maafkan saya sekiranya saya ada buat awak sedih
awak...saya berharap awak bahagia...
awak...saya berharap awak senyum sekarang...




azfa ;)
5.49 pm
4 mac 2010

0 comments:

Post a Comment

 
sweetest life© DiseƱado por: Compartidisimo